فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

بهتر است که من ...

1392/11/9 0:21
نویسنده : مامان فرهام
388 بازدید
اشتراک گذاری

بهتر است که من در این دنیا

یک مادر باشم تا چیز دیگری

یک یا دو بچه ای را که خیلی

راحت به دنیا می آورم بزرگ کنم .

بهتر است که یک کودک زیبا

را که لب های گرمش را بر روی سینه هایم می گذارد ، بزرگ کنم

تا اینکه مدال افتخار آمیز ملکه را

بر روی قلبی که احساس خوشبختی نمی کند بیاندازم.

بهتر است که من یک بچه کوچک را آرام

و در امنیت کامل در رختخوابش بخوابانم

تا اینکه یک گردنبند الماس را دور

گردنم بیاندازم .

بهتر است که من صورت کثیف کودک را با

چشم های گرد و براق بشویم

تا اینکه به فکر مراسم باشکوه باشم

یا در بین افراد خردمند رفت و آمد کنم .

                                                       برگرفته از کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح مادران

                                                                        نوشته "مردیت گری"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)