فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

ماكاروني خورون

1390/9/10 16:43
نویسنده : مامان فرهام
620 بازدید
اشتراک گذاری

ماكاروني خورون

ماكاروني خورون

ديگه كار نمونده كه ما  واسه غذا خور شدن فرهام نكنيم ، هر روز كار من شدن درست كردن انواع و اقسام سوپها و آب ميوه ها و... اما دريغ همچين موقع خوردن كله و دهن و دست و پاش رو با هم تكون مي ده كه مي ترسم قاشق رو اشتباهي بكنم تو چشمش ، فرني و حريره و سرلاك رو كه اصلا اسمشو نيار كافيه يكم وارد دهنش بشه  اينقدر الكي سرفه مي كنه و حال خودشو بهم مي زنه كه هر چي تو معدشه بالا بياره ، بدنبال رهنمودهاي مامان جوني كه مي گه بايد غذا خوردن رو براش لذت بخش كني و بزاري خودش بخوره و ... ما هم قيد هر چي سوپ رو زديم و گذاشتيم تا گل پسر حسابي حال كنه ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زهرا
10 دی 90 18:02
قربون اون غذا خوردنت برم عزيز دلم
مامان طاها
10 دی 90 19:34
پسره گلتون تقریبآ هم سن و سال پسره منه. خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم به ما هم سر بزنید.
مامان طاها
10 دی 90 19:34
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
آزی مامان آرتینا
15 دی 90 9:24
عزیزم تو فقط غذا بخور ! مامانتو اینقد اذیت نکن