فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

با پسرم...

1390/8/8 0:19
نویسنده : مامان فرهام
350 بازدید
اشتراک گذاری

فرهام

پسرم ، هر روز شاهد تلاش تو براي يادگيري چيزهای جدیدی هستيم كه براي ما ساده و براي تو دشوار و سخت است ، گاه مي بينم كه ساعتها مشغول تلاش براي كشف چيزي نو و يا انجام كاري جديد هستي ، حتي يكبار شاهد بودم كه چقدر براي يك غلتيدن ساده تلاش كردي ، چند بار محكم به زمين برگشتي و حتي برق عرق خستگي را بر پيشانيت ديدم ، در آن هنگام حس مادرانه ام مي گفت كه دستان كوچكت را كه زير بدنت گير كرده آزاد كنم و نگذارم اين تجربه براي تو با درد و خستگي توام شود  و تو راحتتر غلت زدن را تجربه كني اما سرسختانه با احساساتم مبارزه كردم ، مي دانم كه اين مبارزه ادامه خواهد داشت چرا كه وظيفه من تربيت يك مرد است ، مردي بزرگ با آينده اي درخشان و اين ميسر نمي شود جز با سعي و همت خود تو ...

پسرم هيچگاه  لحظه اي را كه تو ناباورانه سر را بر روي دستانت بلند كردي و با افتخار و خنده من را نگاه كردي از ياد نخواهم برد و همانجا بود كه خداوند را بخاطر داشتنت هزاران هزار بار شكر كردم .   

مرد كوچك من

مرد كوچك من : اين را بدان كه تلاش براي ادامه زندگي هرگز پاياني تخواهد داشت ، بدان كه جز با صبر و  ايستادگي به اهدافت نخواهي رسيد و هرگز نااميد مشو ، چرا كه تو هميشه خواهي توانست ...

دعاي مادرانه ام بدرقه راهت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه
9 آبان 90 20:13
باریک الله باریک الله فرهههههههههام جون بعد از بلند شدن خودت رو واسه مسابقات دو ماراتن آماده کن برای ایران باید مقام بیاری ها جیگر
سرو(Sarv)
17 آبان 90 18:46
شیما جون به خاطر داشتن این پسر خوشمل و دوست داشتنی بهتون تبریک میگم،همینطور به خاطر وبلاگ که من واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم،پر از خلاقیت و ذوق و عشق͵.تا چند وقت دیگه فرشته ی کوچولوتون خودش میتونه وبلاگشو بخونه مرسی که به منم اجازه دادین تو احساسات قشنگ مادرانتون شریک باشم.فرهام جون یکی از بهترین مامانای دنیا رو داری،برای فرهام و مامان و پدرش یه عالمه سلامتی و شادی آرزو می کنم
آزی مامان آرتینا
25 آبان 90 12:45
موفق باشی همیشه عزیزم هم خودت هم مامانیت
هدی مامان مبین
26 آذر 90 20:58
عالی بود شیما جون...مادرانه با احساس گویا ببوس روی ماه پسر گلتو
سمیرا مامان آنیتا
27 آذر 90 9:58
دنیا را کشف کن مرد کوچک ، کشف کن و لذت ببر باشد که همیشه روی خوبش را ببینی