فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

کولیک لعنتی و حساسیت به پروتئین شیر گاو

1390/3/25 15:42
نویسنده : مامان فرهام
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

بدادم برسبد دلم درد می کنه

فکر کنم آرزوی هر مادری این باشه که هر بلایی سرش بیاد اما بچه اش یکذره هم ناراحت نباشه ، اکثر بچه ها چند ماه اول زندگیشون از دست این دل درد لعنتی امون ندارن و اذیت می شن ، گل پسر ماهم این مشکل رو داره  فقط خدا می دونه تو این چند ماه ما چی کشیدیم و چقدر اذیت شدیم از انواع و اقسام دکتر ها گرفته تا انواع و اقسام داروهای ایرانی و خارجی ...

طفلکی بعد از خوردن هر وعده شیر اینقدر به خودش می پیچه و بی تابی می کنه تا هضم بشه ، شبها هم که حالت تهوع می گرفت و مدام بالا می آورد که مشخص شد به پروتئین شیر گاو حساسیت داره و دکتر به من رژیم کامل شیر گاو و مشتقات اونو داده اما خوب خدا رو شکر با این رژیم حالت تهوعش خوب خوب شده و دل دردها هم روز به روز بهتر و بهتر می شه .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خوب
12 خرداد 91 18:46
salam mamane khosh zogh va ba salighe
rastesh pesare manam hasasiat dare mikhastam rahnamaeem koni
alan golpesare shoma khoob shode?


بله عزيزم، خوشبختانه حل شد البته بعدا متوجه شديم حساسيت نبوده بلكه خوردن لبنيات ار طرف من باعث مي شد شيرم نفاخ بشه و دل فرهام بيشتر درد بگيره كه كم كم اين مشكل هم حل شد و من يواش يواش شروع يه خوردن ماست و بعد از اون بقيه لينيات كردم