فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

مادر........................

1391/2/24 10:25
نویسنده : مامان فرهام
366 بازدید
اشتراک گذاری

عشق آمد در دم آسان شد،خدا را شکر

مادر شدم او پاره جان شد خدا را شکر

شوق شنیدن ریخت حتی گریه اش در من

لبخند زد جانم غزلخوان شد ،خدا را شکر

من باغبان تازه کاری بودم اما او

یک غنچه زیبا و خندان شد ،خدا را شکر

او آمد و باران رحمت با خودش آورد

گلخانه ما هم گلستان شد ،خدا را شکر

سنگ صبورم،نور چشمم ،  میوه  قلبم

شب را ورق زد ،ماه تابان شد ،خدا را شکر

مادر شدن یک امتحان سخت و شیرین است

دلواپسی هایم دو چندان شد ،خدا را شکر

 

با مادرم : همیشه در جواب اعتراضهای که بخاطر نگرانیها و دلواپسیهای مادرانه ات می کردم با خنده می گفتی "تا مادر نشی نمی فهمی" و من اکنون می فهمم ، می فهمم مادرم ، می فهمم سنگ صبورم می فهمم ....

اکنون معنای تمام اون عشقها ، دلواپسیها ، از خود گذشتنها و فداکاریها رو می فهمم ، مادرعزیزم مادری زیباترین موهبت الهی است که ذره ذره آن عشق است و بس ، عشق بی چون و چرا ،عشق بدون انتظار ،عشق بدون حساب و کتاب ، مهم نیست که این عشق یکطرفه باشه یا نه اما جاری است ، جاری و خروشان و هیچ چیز مانع آن نمی شود حتی ....

مادرم، عزیزم ، نور چشمم ، دوستت دارم و دستان گرم و پر محبتتت را می بوسم ، از خدای مهربان می خواهم که به من هم لیاقت آن را بدهد که مادری چون تو باشم ، برای پسرم ، برای اطرافیانم و برای همه کسانی که شاید از گرمای وجود من آنها هم گرم و خوشحال باشند . روزت مبارک قلب

با پسرم : خدای مهربان را هزاران هزار بار بخاطر وجودت شکر می گویم ، بخاطر مادر شدنم وبخاطر همه امتحانات سخت و شیرینش ...

پسرم امروز روز من است و من در آن به تو قولی خواهم داد : قول می دهم که تا جان در بدن دارم و هستم آرام جانت باشم ، وجودم تکیه گاهت باشد و جان و مال و هستیم صدقه وجوت ... پسرم هیچگاه تورا بخاطر خودم دوست نداشته باشم و هیچگاه از تو انتظاری جز درست زندگی کردن و شاد بودن نداشته باشم ، می دانم که روزی مردی می شوی و صاحب زندگی جدیدی ، صاحب همسری و فرزندی ، مشغله های رنگ و وانگ زندگی ممکن است تو را از من دور کند اما این را بدان که همیشه کسی هست که عاشقانه دوستت دارد و خانه اش خانه امید تو و همه کسانی است که تو دوستشان داری ، خدایا کمکم کن تا مادر بودن را نه فقط برای فرزندم بلکه برای همسر و فرزندانش نیز به بهترین شکل ممکن  ادا کنم تا مثل مادرم همه از عطر دل انگیز مهر و عشق ، در کنارهم لذت واقعی یک خانواده را احساس کنیم ، خدایا به من توفیق بده تا تنها یک مادر نباشم بلکه یک مادر نمونه باشم .....

روز مادر مبارک باد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله زهرا
25 اردیبهشت 91 23:09
.گفتم مادر! ... گفت: جانم گفتم درد دارم! ... گفت: بجانم گفتم خسته ام! ... گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! ... گفت : بخور از سهمِ نانم گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چشمانم ... ... اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...! همیشه از درد گفتم و از رنج.....! روز مادر مبارك
سانی
3 خرداد 91 13:52
روزت مبارک بهترینها رو برات ارزو میکنم خیلی زیبا نوشتی واقعا تا وقتی مادر نشویم معنی کلمه مادر رو نمی فهمیم
Sarv
8 خرداد 91 12:12
"بیشترین عشق جهان را به سوی تو می آورم از معبر فریادها و حماسه ها،چرا که هیچ چیز در کنار من از تو عظیم تر نبوده است،که قلبت چون پروانه ای ظریف و کوچک و عاشق است.ای صبور!ای پرستار!ای مومن".... (برای شما و تمام مادران)
نی نی فرهام
24 خرداد 91 15:06
با تشکر از اینکه به سایت نی نی فرهام اومدین امیدوارم مثل خورشید نرانی و پر امید باشه