فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

پسر خوب مامان

1390/8/7 18:52
نویسنده : مامان فرهام
375 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از صبح که بیدار شدم فهمیدم که می تونم روی فرهام حساب باز کنم و یکم به حال خودش رهاش كنم تا دستی به سر و روی خونه که تبدیل به بازار شام شده بود بکشم ، بک ملحفه پهن کردم زمین و کلی عروسک و جغجقه دور و برش ریختم و ... بچه ام خودش با خودش بازی می کرد و آواز مي خوند که یک لحظه احساس کردم ساکت شده ....

لالا

الهی مامان قربونت بره عزیزم

از بس خوابوندن این بچه کار سختیه و مستلزم زمان و مکان خاصیه با دیدن این صحنه سریع دست به دوربین شدم و متاسفانه با صدای فلاش دوربین ......

فلاش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پریوا
15 آبان 90 15:15
الهیییی مامان اذیتت کرد؟؟
خاله زهرا
22 آبان 90 8:50
قربونت اون نگاه معصومانت.ماماني بيدارت كرد؟؟؟ آخه مگه نميدوني كه ماماني خيلي دوست داره!!!!