فرهامفرهام، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

فرهام............مرد کوچک خانه ما...

یک روش خوب

1390/5/4 16:51
نویسنده : مامان فرهام
294 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش خیلی کار داشتم و مثل همیشه فرهام نق نق می کرد و مدام باید باهاش بازی می کردم تا سرگرم بشه ، بچه ام عاشق اینه که با جقجقه براش صدا دربیاریم و اون دست و پا بزنه و بخنده ، تو مدتی که مشغول سرو صدا دراورد بودم با خودم هم فکر می کردم چطور یکجوری مشغولش کنم که هم منو ببینه هم با جقجقه مشغول بشه وهم من به کارام برسم ....

اینم نتیجه اون همه ابتکار

سر کار گذاشتن فرهام

بچه ام از بس تکون خورد و دست و پا زد و خودش با خودش خندید خوابش بردخندهچشمکماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
5 مرداد 90 9:40
الهییییییییییییییی
خاله سولماز:d
5 مرداد 90 10:04
salam shimaye azizam ,mamane dost dashtani khanoomi taghsire man nist age tabrik tavalod farham joon va tabrike salrooze tavalode mamnesh baham toam shode va hardsosham takhir dare honey,chon bazia ik facebook daran ke hichvaghtam chekesh nemikonan ma ham bara delkhoshi onja mineveshtim shayad rozi negahi behesh bendazi ta diroz ke khale pariva joon in addresso behem dad ma nini shomaro bebinim.omivaram hamishe salem bashein . farham dostdashtani ma ba in mamne mobtakresh.delam koli baraton tang shode jaye man az lopaye farhamam ik gaz begir chon delam ab shode o dastamam behesh nemirese
آزی مامان آرتینا
6 مرداد 90 11:33
ای جانم بامزه! شیرین!
عمه فرهام
1 شهریور 90 12:45
قربونت برم دوستت دارم الهي سلامت باشي
بابایی
2 شهریور 90 0:48
بابایی الهی که من فدات بشم همه چیزم